1. Brak jasnego zakresu działania. Sukces w Internecie można odnieść tylko poprzez specjalizację. Jest bowiem mnóstwo nisz, na których wielkie korporacje nie będą się skupiać z braku czasu.
2. Brak promocji. Reklama internetowa musi sama kreować ruch na stronach, przyciągać klientów, umieszczając reklamy i odnośniki do swojej strony. W zamian za generowanie sprzedaży można dzielić się zyskiem.
3. Przeszkody w kupowaniu. Nie wolno zmuszać klientów, by koniecznie rejestrowali się na stronach sklepu, to niepotrzebne utrudnienie w sprzedaży.
4. Spam. Nie wolno denerwować klientów spamem. Wysłanie miliona e-maili w niczym nie pomoże, firma straci przez to wiarygodność.
5. Strony tworzone dynamicznie - wyszukiwarki internetowe ignorują takie strony, wyszukiwarki zaś są jednym z najważniejszych źródeł generowania ruchu na stronach.
6. Lepiej dać sobie spokój z dużą ilością ładnej grafiki. Jeśli strona będzie się ładować zbyt długo, klienci się zniechęcą i będą ją omijać.
7. Amatorski wygląd zawsze szkodzi - strona musi wyglądać solidnie i zachęcająco.
8. Oferowanie zwykłych cen detalicznych. Biznes w Internecie musi mieć niższe ceny, bo sprzedawanie on-line jest tańsze niż w rzeczywistym sklepie.
9. Zła nazwa domeny. Nazwa powinna być krótka i łatwa do zapamiętania. Jeszcze większym grzechem jest brak własnej domeny.
10. Własny serwer nie zawsze jest konieczny. Wiele firm, które mają serwery, tak naprawdę ich nie potrzebuje.
Profesjonalna piłka ręczna gdańsk dla każdego.
Profesjonalna klimatyzacja daikin do twojego domu.
Zapisz się na wolontariat szczecin sportowy.
Najlepsze katalizatory piaseczno do twojego samochodu.
Funkcjonalne sklepy internetowe poznań - zamów już dzisiaj.
Ceryfikowane gniazda optyczne.dla twoje branży.